Termeni si conditii

Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului CADMAGAZIN (cadmagazin.ro). 

§ 1 General

 

Site-ul CADMAGAZIN (cadmagazin.ro) este operat de societatea SC TMSYS Rom SRL, cu sediul in Str Cindrel 20, Mosnita Veche, jud.Timis, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J35/1697/2021. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta. 

Administratorul site-ului CADMAGAZIN (cadmagazin.ro) isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare „Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. 

Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala 

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor. 

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia. 

Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului 

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si CADMAGAZIN (cadmagazin.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. 

Administratorul CADMAGAZIN (cadmagazin.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard. 

Frauda 

In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. CADMAGAZIN (cadmagazin.ro) nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului. 

Drept aplicabil 

Prin folosirea site-ului CADMAGAZIN (cadmagazin.ro), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii CADMAGAZIN (cadmagazin.ro) sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare. 

Disponibilitatea serviciului 

Administratorul CADMAGAZIN (cadmagazin.ro) isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului CADMAGAZIN (cadmagazin.ro) in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala. 

Taxe aplicabile.

Pentru produsele electronice la care se solicita documente suplimentare in original ( Certificate, Autorizari, Facturi fiscale) si care trebuiesc trimise prin curier, taxa de transport va cadea in sarcina cumparatorului.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email info@cadmagazin.ro.

  • 2 Furnizarea de servicii prin mijloace electronice:

2.1 Ca parte a funcționării magazinului online, Furnizorul de servicii se angajează să furnizeze servicii electronice în măsura și în condițiile stabilite în prezentele regulamente.

2.2 Furnizarea de servicii de către furnizorul de servicii prin mijloace electronice este gratuită.

2.3 Condiții pentru furnizarea de servicii prin mijloace electronice:

2.3.1. Serviciu de cont pentru clienți:

  • Contractul pentru furnizarea de servicii prin mijloace electronice constând în menținerea unui cont de client în magazinul online se încheie la momentul înregistrării.
  • Pentru a vă înregistra, este necesar să furnizați o adresă de e-mail în formularul de înregistrare. Alte date cu caracter personal pot fi furnizate în orice moment pentru client.
  • Clientul care s-a înregistrat are acces la opțiuni suplimentare disponibile prin intermediul Contului de client, cum ar fi posibilitatea de a primi informații despre noi produse și promoții (dacă a selectat opțiunea „Abonați-vă la Newsletter”)
  • Contractele pentru furnizarea de Servicii prin mijloace electronice constând în păstrarea Contului se încheie pe o perioadă nedeterminată.

2.3.2. Serviciul formular interactiv:

Contractul pentru furnizarea Serviciului prin mijloace electronice constând în furnizarea unui formular interactiv care permite plasarea unei Comenzi în Magazinul Online se încheie în momentul începerii utilizării Serviciului de mai sus (adăugarea Produsului în coș).

Contractul pentru furnizarea de servicii prin mijloace electronice constând în furnizarea unui formular interactiv care permite plasarea unei Comenzi în Magazinul Online se încheie pentru o perioadă determinată de timp și se încetează la plasarea Comenzii.

2.4. Condiții de reziliere a contractelor pentru furnizarea de servicii prin mijloace electronice:

2.4.1. Clientul are dreptul de a rezilia contractul pentru furnizarea de servicii electronice de natură continuă de către Furnizorul de servicii în orice moment (de exemplu, ștergerea contului clientului). Rezilierea contractului are loc fără a suporta costuri suplimentare și fără a indica motivele:

2.4.1.1. Contractul poate fi reziliat prin trimiterea unei declarații corespunzătoare la adresa de e-mail info@cadmagazin.ro sau în scris la adresa Furnizorului de servicii (indicată la începutul prezentului regulament).

2.4.1.2. Într-un astfel de caz, contractul expiră după 7 zile de la data primirii notificării de către Furnizorul de servicii.

2.4.2. Furnizorul de servicii are dreptul de a rezilia contractul pentru furnizarea de servicii electronice cu o perioadă de preaviz de 7 zile dacă Clientul furnizează conținut ilegal.

2.4.3. Rezilierea și rezilierea contractului nu implică pierderea drepturilor deja dobândite de clienții care utilizează Magazinul online al vânzătorului.

2.4.4. Consumatorul are dreptul să se retragă din contractul pentru furnizarea de servicii electronice în termen de 14 zile de la încheierea acestuia (a se vedea § 4 din regulamente).

  • 3 Încheierea contractului de vânzare

3.1. Clientul poate alege dintre următoarele metode de plasare a comenzii:

  1. a) plasarea unei comenzi după înregistrarea prealabilă în sistemul Magazinului online;
  2. b) plasarea unei comenzi fără înregistrarea așa-numitelor „cumpărături rapide”;

3.2. Plasarea unei comenzi de către clienții înregistrați ai magazinului online constă în adăugarea bunurilor corespunzătoare în coșul online. În cazul în care toate articolele care ne interesează se află în coș, trebuie să plasați o comandă, în acest scop, urmați instrucțiunile afișate de sistemul magazinului.

3.3. Dacă alegeți „cumpărături rapide” (punctul §3.1.b) din Regulamente), după selectarea produsului, faceți clic pe pictograma „adăugați în coș”, apoi puteți continua să faceți cumpărături sau faceți clic pe pictograma coș virtual și puteți face o achiziție. Pentru a plasa o comandă, Clientul va fi rugat să completeze datele sale de contact, datele pentru facturi sau facturi și datele pentru expediere. Apoi, clientul este rugat să aleagă metoda de livrare și metoda de plată. După confirmarea comenzii, este afișat un rezumat al datelor comenzii.

3.4. La plasarea comenzilor menționate la punctul 3.1 din prezentul regulament, Clientul este obligat să furnizeze date veridice.

3.5. Când plasați o comandă, este necesar să confirmați că ați citit aceste reglementări.

3.6. Momentul încheierii contractului de vânzare este momentul plasării comenzii. Comanda este plasată când se face clic pe butonul „Cumpărați și plătiți”.

3.7. După primirea comenzii de către sistemul Magazin online, va fi trimis un mesaj automat la adresa de e-mail furnizată de Client, confirmând primirea comenzii (mesajul de e-mail „Confirmarea comenzii dvs. de la ……….”).

3.8. Vânzătorul, în cazul în care începe începerea executării comenzii, confirmă acest fapt printr-un mesaj separat de e-mail intitulat „Comandă pentru executare”.

3.9. Clientul poate anula comanda plasată sau o poate modifica, pentru a face acest lucru:

  1. a) contactați Vânzătorul prin telefon;
  2. b) contactați Vânzătorul prin e-mail;

3.10. Comenzile sunt gestionate de Departamentul de Servicii Clienți al Magazinului Online în zilele lucrătoare, adică de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale, între orele 9.00 și 16.00.

  • 4 Plata, livrarea, încasarea

4.1 Plata

4.1.1. Pentru executarea contractului de vânzare, Clientul este obligat să plătească prețul bunurilor indicate în comandă și costul expedierii acestora.

4.1.2. Prețul bunurilor individuale prezentat în Magazinul online este un preț brut exprimat în zloti poloneze (PLN), inclusiv impozitul datorat pe bunuri și servicii la rata aplicabilă. Cu toate acestea, prețurile date nu includ costurile unei eventuale expediții, care vor fi indicate la plasarea comenzii.

4.1.3. Plata se face în forma aleasă de Client:

  1. a) fără numerar:

– plata prin transfer bancar în contul magazinului pe baza unei facturi pro forma

– plata prin intermediul unui agent de decontare precum PayU

4.1.4. Prețul dat pentru fiecare produs este obligatoriu în momentul plasării Comenzii de către Client. Acest preț nu se va modifica indiferent de modificările de preț din Magazinul online, care pot apărea pentru bunuri individuale după ce Clientul plasează o Comandă.

4.2. livrare

4.2.1. Comenzile plasate de clienții magazinului online sunt finalizate de către vânzător în termen de 2 zile lucrătoare de la data încheierii contractului în conformitate cu punctul §3.6 din regulamente. Timpul de execuție constă în timpul necesar pentru finalizarea subiectului contractului.

4.2.2. Bunurile comandate sunt expediate numai la adrese situate în România. Pentru a plasa o comandă care include transportul în străinătate, vă rugăm să contactați vânzătorul individual.

4.2.3. În absența unui acord diferit, Vânzătorul se angajează să îndeplinească obiectul contractului, în cel mult treizeci de zile de la depunerea de către cumpărător a unei declarații de voință de încheiere a contractului (§ 3.7 din Regulamente).

4.2.4. Termenul de livrare depinde de metoda de livrare / colectare a bunurilor alese de Client și nu trebuie să depășească 7 zile lucrătoare de la încheierea contractului de vânzare în conformitate cu § 3.6 din Reglementări.

4.2.5. Vânzătorul încredințează livrarea bunurilor către terți care desfășoară activități comerciale în acest domeniu.

4.3. Primirea mărfurilor (se aplică numai produselor standard expediate)

4.3.1. Vânzătorul informează că clienții au dreptul de a verifica starea transportului după livrarea acestuia la locul indicat în comandă. Puteți verifica starea transportului înainte de colectarea acestuia de la transportator.

4.3.2. În cazul în care, înainte de livrarea expediției, se dovedește că aceasta a fost deteriorată sau a suferit o penurie, transportatorul este obligat să stabilească imediat starea expedierii și circumstanțele daunelor. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, Transportatorul efectuează aceste activități la cererea persoanei autorizate să o colecteze.

4.3.3. Vânzătorul informează că, dacă, după livrarea expedierii, persoana îndreptățită la ridicare constată o pierdere sau daune care nu pot fi văzute din exterior, are dreptul, imediat după dezvăluirea pagubei, dar nu mai târziu de 7 zile de la primind transportul, solicitați transportatorului să stabilească starea transportului.

4.3.4. În cazul oricăror probleme sau îndoieli, vă rugăm să contactați Vânzătorul la numerele de telefon indicate pe site-ul Vânzătorului.

 

  • 5 Reclamații

5.1. Reclamații cu privire la bunurile achiziționate:

5.1.1. Vânzătorul este răspunzător față de Client în condițiile specificate în Codul civil și alte legi aplicabile în general.

5.1.2. Atunci când bunurile achiziționate de Client sunt incompatibile cu contractul sau prezintă defecte, Vânzătorul ar trebui să fie notificat cu privire la acest fapt și, dacă este necesar, bunurile supuse reclamației ar trebui să fie livrate Vânzătorului la următoarea adresă:

TMSYS ROM SRL, Strada Cluj Nr. 7, 300576 Timișoara

5.1.3. Se recomandă depunerea unei reclamații în scris sau prin e-mail la info@cadmagazin.ro Pentru a accelera și a facilita procesul de examinare a reclamației, se recomandă trimiterea oricăror informații suplimentare împreună cu reclamația, cum ar fi comanda numărul, data vânzării etc.

5.1.3.1 Reclamațiile sunt procesate imediat, dar nu mai târziu de 14 zile.

5.1.3.2. Un răspuns la reclamație va fi trimis la adresa furnizată de Client sau într-un alt mod indicat de Client.

5.1.3.3. Vânzătorul informează că, în cazul Produselor acoperite de reclamație și garanție, drepturile în acest sens ar trebui exercitate în conformitate cu condițiile stabilite în cardul de garanție. Garanția pentru Produsul vândut nu exclude, limitează sau suspendă drepturile Clientului sub răspunderea Vânzătorului în măsura specificată de Codul civil.

5.1.4. Pentru a facilita procedura de reclamație, Consumatorul poate utiliza formularul de reclamație furnizat de Vânzător.

5.2. Reclamații legate de furnizarea de servicii electronice prin intermediul magazinului online:

5.2.1. Reclamațiile legate de furnizarea de servicii electronice prin intermediul magazinului online trebuie trimise la adresa de e-mail info@cadmagazin.ro sau prin poștă la adresa magazinului:

TMSYS ROM SRL, Strada Cluj Nr. 7, 300576 Timișoara

5.2.2. Pentru a facilita și a accelera examinarea reclamației, se recomandă includerea în mesajul specificat la punctul 1 informații precum adresa de e-mail, data și tipul neregulilor și detaliile de contact.

5.2.3. Examinarea unei reclamații legate de furnizarea de servicii electronice are loc imediat, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile lucrătoare.

5.2.4. Răspunsul la reclamație este trimis la adresa de e-mail a Clientului sau într-un alt mod furnizat de Client.

 

  • 6 Retragerea din contract

Vânzătorul informează că, datorită naturii articolelor vândute (programe de calculator), dreptul de retragere din contract fără a oferi niciun motiv este limitat astfel:

În cazul programelor livrate pe un suport de date durabil – până la deschiderea pachetului în care a fost livrat programul;

În cazul programelor care nu sunt înregistrate pe operatori tangibili – până la pornirea serviciului, adică până la începerea descărcării;

În fiecare dintre cazurile menționate mai sus, dacă sunt îndeplinite cerințele de mai sus, returnarea este posibilă în termen de 14 zile.

În toate celelalte cazuri, se aplică următoarele dispoziții:

6.1. Un client care este, de asemenea, un consumator care a încheiat un contract la distanță poate să se retragă de la acesta fără să ofere motive prin transmiterea unei declarații corespunzătoare în termen de 14 (paisprezece) zile. Pentru a respecta acest termen, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acestuia. Declarația poate fi trimisă la următoarea adresă:

TMSYS ROM SRL, Strada Cluj Nr. 7, 300576 Timișoara

sau prin e-mail la următoarea adresă: info@cadmagazin.ro

6.2. Perioada de paisprezece zile în care consumatorul se poate retrage din contractul de vânzare sau din contractul de furnizare a serviciilor prin mijloace electronice este contorizată de la data lansării produsului în cazul contractului de vânzare și în cazul în care contractul vizează furnizarea a Serviciului prin mijloace electronice – de la data încheierii acestuia.

6.3. Vânzătorul, imediat după primirea declarației de retragere din contract, trimite Consumatorului o confirmare prin e-mail a primirii celor menționate mai sus. declarații.

6.4. În cazul retragerii din contract – Contractul de vânzare sau contractul de furnizare a serviciilor prin mijloace electronice este considerat nul. Ceea ce au furnizat părțile va fi returnat neschimbat, cu excepția cazului în care schimbarea a fost necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea lucrurilor sau dacă se aplică §6.7. Din Regulamente. Returul trebuie efectuat imediat, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile.

6.5. Vânzătorul va rambursa plățile primite de la Consumator utilizând aceeași metodă de plată ca cea utilizată de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul este de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare care nu implică niciun cost pentru el. Vânzătorul poate reține rambursarea plăților primite de la consumator până la returnarea articolului sau consumatorul furnizează dovada returnării acestuia, în funcție de evenimentul care apare mai întâi.

6.6. Consumatorul suportă numai costurile directe ale returnării articolelor către Vânzător.

6.7. Dacă Consumatorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de Vânzător, Vânzătorul nu este obligat să restituie costurile suplimentare suportate de Consumator.

6.8. Consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii articolului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolului.

6.9. Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță nu are dreptul Consumatorului în următoarele cazuri:

6.9.1. pentru furnizarea de servicii, în cazul în care antreprenorul a executat integral serviciul cu consimțământul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că după ce antreprenorul a îndeplinit serviciul, va pierde dreptul de a se retrage din contract ;

6.9.2. în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile pieței financiare asupra cărora antreprenorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul de retragere din contract;

6.9.3. în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește pentru a-și satisface nevoile individuale;

6.9.4 în cazul în care obiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate;

6.9.5. în care obiectul serviciului este un articol livrat într-un pachet sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea pachetului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;

6.9.6. în care obiectul serviciului sunt articole care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte articole;

6.9.7. în care obiectul serviciului sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 (treizeci) de zile, iar a cărei valoare depinde de fluctuațiile în piață asupra căreia antreprenorul nu are control;

6.9.8. în care consumatorul a cerut în mod expres ca antreprenorul să vină la el pentru a face reparații sau întreținere urgentă; dacă antreprenorul oferă servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de consumator, sau furnizează alte articole decât piesele de schimb necesare reparării sau întreținerii, consumatorul are dreptul să se retragă din contract în ceea ce privește serviciile sau articolele suplimentare;

6.9.9. în care subiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare;

6.9.10. pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament;

6.9.11 încheiat printr-o licitație publică;

6.9.12. pentru furnizarea de servicii de cazare, altele decât în ​​scopuri rezidențiale, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, sport sau evenimente culturale, dacă contractul indică ziua sau perioada prestării serviciului;

6.9.13. pentru livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă performanța a început cu acordul expres al consumatorului înainte de termenul de retragere din contract și după informarea antreprenorului despre pierderea dreptului de retragere din contract.

6.10. Cel târziu la livrarea bunurilor, Vânzătorul furnizează Consumatorului o notificare de retragere din contract pe un suport durabil.